Wednesday 14 December 2016

Jawapan Untuk Soalan Yang Paling Popular♡
SOALAN:
Saya mau hilangkan jerawat saya...Patut ka saya terus beli 1 set La'soul? Apa patut saya guna dulu?Saya takut beli mahal2 1 set.. Nanti tidak berkesan..
JAWAPAN:
Boleh beli tiada masalah... TAPI.. Jika jerawat kamu jenis berair/bedarah atau masih hidup..
Lebih baik mulakan dengan:
■■Diamond White sleeping mask + Cleansing foam dulu..
●Produk La'soul ni merawat DARI DALAM..bukan di luar sahaja..
●Jadi pertama kali guna ia akan keluarkan semua masalah muka ..
●Hari kedua dan seterusnya biasanya kulit akan melalui proses penyembuhan(Healing Process)
● Teruskan pakai. Bila tinggal hanya parut jerawat.. start guna V Lifting SERUM.. Untuk hilangkan parut jerawat... kecilkan pori wajah...
● Toner sangat baik untuk menyegarkan wajah dan memudahkan penyerapan sleeping mask...
Yang terbaik untuk jerawat berair/bedarah/basah/hidup adalah DIAMOND SLEEPING MASK♡♡
●Produk La'Soul mempunyai 500k lebih testimoni..
●Dihasilkan di kilang berkualiti tinggi di Korea..
Lulus KKM..
●●Agak mustahil tiada perubahan yang positif pada kulit anda..Cuma cepat atau lambat ja..
Selamat mencuba!!
Whatsapp : 0111-2059610

No comments:

Post a Comment